Soly wordt steeds groter (zowel nationaal als internationaal) en ons productassortiment wordt ook steeds breder. Hierdoor krijgen wij steeds meer klanten en deze willen wij zo goed mogelijk te woord staan via verschillende kanalen. Als Customer Excellence Agent ben jij hier verantwoordelijk voor.
De functie
Als Customer Excellence Agent ben jij, zowel het eerste, als het laatste aanspreekpunt voor de klant. Jij neemt namelijk als eerste contact op met de klant om te zorgen dat het adviesgesprek met de adviseur wordt ingepland en maakt vervolgens daarna ook een afspraak voor de installatie bij de klant thuis.
Maar bij eventuele vragen of problemen, na de installatie, ben ook jij het aanspreekpunt voor de Nederlandse en Belgische klanten.
Deze rol is dus zeer afwisselend en tijdens de gehele customer journey ben jij de stem van Soly! Elke vraag verdient een helder antwoord. Daarom zoeken we een energieke nieuwe collega die tot het uiterste gaat voor onze klanten.
Je staat de klanten te woord via de telefoon, mail en messaging. Hier zal jij de beste oplossing voor ze bieden, maar indien nodig kan je ze ook verrassen met een leuk cadeautje of een handgeschreven kaartje. Want de klant is koning en wij verrassen graag onze klanten!
Jouw impact
Gaat zorgen dat de klanten zo snel mogelijk kunnen genieten van hun eigen duurzame zonne-energie. Jij bent de belangrijke schakel voor de perfecte planning;
Jouw profiel
Afgeronde MBO-4 opleiding en dit is aangevuld met minimaal één jaar ervaring in een klantgerichte functie;
Wat wij jou bieden
Een bruto maandsalaris afhankelijk van je opleiding, kwaliteiten en ervaring;
Werken aan een mooie toekomst. Het kan.
Ontmoet een paar van je toekomstige collega's
Fana Keuter
Online Marketeer
Marcel Mousset
Visual Designer
Erik Helder
Head of Development
Ron Berkenbosch
Technical Trainer
Gwendy Richard
Teamlead Customer Care
Over SolySoly werkt sinds 2013 aan de missie om zonne-energie toegankelijk te maken voor iedereen. Sindsdien zijn we snel gegroeid en hebben we zonnesystemen geïnstalleerd op meer dan 30.000 daken. Soly is een van de toonaangevende zonne-energiebedrijven in Europa en wordt gesteund door Shell en pensioenfonds ABP. We staan bekend om onze hands-on mentaliteit en directe communicatielijnen. We richten ons op de lange termijn en zijn bereid daarin te investeren. Focus op kwaliteit, digital-first mindset en schaalbaarheid is wat ons drijft. We hebben een team van enthousiaste, positieve, intrinsiek gedreven collega's en werken elke dag samen aan een mooie toekomst.
Zo ziet onze sollicitatieprocedure eruit:
Stap 1 >>>
Meld je aan via onderstaande link
Stap 2 >>>
Binnen 3 werkdagen nemen we contact met je op.
Stap 3 >>>
Is je CV een schot in de roos? Dan beginnen we met een korte telefonische intake.
Stap 4 >>>
Als de eerste verwachtingen kloppen nodigen wij je uit Moet voor een gesprek op ons kantoor in Groningen. De koffie staat klaar.
Stap 5 >>>
Voelen we allebei de energie? Dan ga je door naar een tweede gesprek en maak je kennis met het team.
Stap 6 >>>
Voelt het goed? Dan doen we je een aanbod.
En als je bij ons gaat starten vragen wij een VOG voor jou aan.
Wil je ons team komen versterken? Dan horen we graag van je!
Bel of mail onze Corporate Recruiter Elisa Schuil: [email protected] of +31 50 799 7273
Goed om te weten:
We volgen onze Hiring Code of Conduct. Tijdens ons selectieproces kijken wij uitsluitend naar de kwaliteiten van kandidaten. Je hoeft dus niet je leeftijd, geslacht, afkomst of een foto van jezelf aan je CV toe te voegen.